O tym, że są beczułki

22-08-2009

OK, na tę chwilę czekaliśmy długo. Po trzech i pół roku w moich folderach zagościł ten nazwany „Sesja Ewci R*****iej RAW”. Realizując pomysł Ewy bujnęliśmy się na „beczułki” (to skandal, że tego jest już tak mało!). Muszę jeszcze wspomnieć, bo sumienie mi nie pozwoli ominąć tego wątku, że Ewa to najlepszy kierowca płci żeńskiej jakiego znam :D

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

11

11

12

12

To jest kilka zdjęć na start, więcej dziś albo jutro na oficjalnej.

  • 1 i 6 mrr, świetny pomysł z beczułkami :D

  • robią mi te foty;)

  • julajta

    najlepsze !

  • Kuuur*a, jaka ona jest śliczna.
    Foty również mi się podobają, nawet bardzo!

  • 11 zdecydowanie najbardziej:)
    Ciepłe te zdjęcia:)

  • Hopeczka

    swietne zdjecia, bardzo fajna modelka :)

  • miro

    Jak dla mnie to 6,7 i 10 to the best- wszystkie mi sie podobaja generalnie

  • sari

    5,7 fajne, 11, 12 – cudo, zwłaszcza światło w 12 :)
    fajny pomysł, dziś jadąc przez dankowo pomyślałam o tym samym ;)

  • moni

    dla mnie srednio naturalnie z minami. reszta fajnie.aha no i wspolczuje biegania w koturnach na takim terenie jak to pole…

  • Kamil

    Nie było żadnych min na polu, krowy pochowane ;DD

  • Mirek

    Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie – a nr 12 to po prostu masters of juniwers :) No i jeszcze nr 2 i ta fantastyczna linia bioder – rewelacja!
    Uwagi mam jedynie do fot 4-5 – jakoś mi nie pasują te buty…

  • za słodkie jak na ciebie men